Friday, August 13, 2010

~Salam Ramadhan~

assalamualaikum w.b.t


kepada pembaca tintabiru..salam ramadhan sy ucpkn..hr ni dh hr kedua kita berpuasa,harap segalanya berjalan dgn lancar hendak-Nya..hr ni rutin harianku sprt biasa cme lwt sket keluar rmh utk ke pej td..tp alhamdulillah aku slmt menaiki train yg hmpr 20 min aku tunggu dh smp di ofis dgn selamat..esk dh hr jumaat,rumah ku mesti riuh sbb adik2ku yg duduk asrama & politeknik blek..utk berbuka bersama keluarga,dan mesti sepupuku kak long meda bersama suami & 2 hero nya tu pon dtg jugak..rndu aku dgn hero 2 org tu abg & adik..hrp dorg blek mgu ni mak long dh rindu ngn abg & adik..hehe..^_^..k la ada kje nk disiap kn ni sambil2 tu sempat aku menaip tok blog aku ni..akhir kata salam ramadhan utk semua..ambil lah seberapa byk peluang di dlm bulan mulia ini utk beribadah dan menambah pahala..


assalamualaikum..^_^

No comments: