Wednesday, August 11, 2010

::Ramadhan Pertamaku..::

assalamualaikum w.b.t


salam ramadhan buat pembaca tintabiru...alhamdulillah..ramadhan pertama dh berjaya aku tunaikan..ada baki lagi 29/30 ramadhan lagi (x termasuk uzur..hehehe)..hr ni blek kje awl kol 5 dh kuar ofis..tp 1 hal pulak ape lg biase la tggu KTM lambat...bila tren dh delay so org pon mkin ramai dan time tu kalo tren dh smp kirim slm la nk dpt naik tren..punya la penuh org..aku dh la risau kot ayh dh tggu lame kt stesen serdang (dh smp umh)...alih2 kne la jugak soh ayh amik tkot lmbt sgt..kalo cmtu gaya nya baik blek kol 6 je cm biasa...haih...nsb la bulan puasa ni kne byk bersabar...mmg nak menguji kesabaran tol..hurm...at last ayh amik aku kt pej..smp umh dh dkt 6.30 pastu lalu la dpn bazar dkt umh tu ingt nk stop jap tp punya la ramai org..so,x jd la stop trus la blek umh lg pon mak dh ada mak bihun goreng adik pon ada bli murtabak kt bazar tu ngn air kiwi..huhu..sdp2..time berbuka aku mkn yg ringan2 dulu pastu solat..then bru mkn mihun goreng..ak mandi pon blom dh la nk g solat terawih tp dh lmbt lak..aku solat isya' kt umh dulu pastu bru g surau solat terawih...ak g ngn adik je mak sakit kaki xdpt g..hehehe..hope esk ak dpt naik tren pd masanya..k la..tu je kot tinta ku mlm ni..


akhir kata...salam ramadhan tok semua..


wasalam...

No comments: