Wednesday, August 11, 2010

Salam Ramadhan Al-Mubarak

Assalamualaikum w.b.t

Dah lama rasanya sy x menulis di blog..hr ni tbe2 terfikir nk menulis mungkin kerja x banyak di pejabat..maklumlah hari pertama puasa kan..sebelum tu sy nk ucapkan Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak kpd pembaca blog sy..sekejap masa berlalu dh smp bulan Ramadhan, terus sy terfikir apalah yg sy buat sblm dtg nya bulan Ramadhan ni ye..byk ke amal ibadah yg aku buat..??jadi kedatangn Ramadhan kali ini akn ku penuhi dgn amal ibadah yg sempurna dan semampunya aku..Insyaallah..andai Allah mengizinkan..tp azam aku di bulan Ramadhan ini agar aku dpt menjalankan ibadah bkn shj puasa tetapi ibadah yg lain dgn sempurna..aku berazam thn ni nk penuhkn terawih & puasa..aku bharap sgt agar puasa aku kali ini penuh..hehehe..:-) kpd yg lain juga diharap Ramadhan kali ini memberi seribu perubahan yg baik kpd semua.Ini saja lah coretan ku utk TintaBiru..andai ada masa terluang aku akn coretkn di dindingmu..


Akhir kata..Salam Ramadhan utk semua..Ambillah seberapa byk barakah yg ada di bulan yg mulia ini..


Salam..^_^

No comments: