Saturday, October 5, 2013

DAH UPDATE BLOG...YUHUUUU...!!!

YEAY..!!!!

Utk yang kesekian kalinya aku dh update blog aku nih.. so lepas ni ade je la kerja aku ye.. aku memang tgh takde kerja sekarang ni sebab tu cari kerja ni.. Almaklumlah dapat MC 2 minggu lepas eksiden hari tu. Ha... mesti tak tahu kan eksiden yang jadi pada aku dan keluargaku. Tapi takpe la malas nak citer benda yang dah jadi. Apa pun yang akan datang ni yg kita kena fikir, lagipun kami semua beransur pulih utk menjalani kehidupan harian seperti biasa, so wish we all gud luck ye.. lagipun aku dah tak tahan dok rumah takde buat ape ni boring.. maklumlah aku ni kan jenis yang tak duduk diam asik nak berjalan je. So, masuk kerja nanti kena struggle lebih la. K la.. ALL THE BEST FOR ME>>>!!
rakan2..akak2 yg mengajar sama di sekolah *rindu u allss*

hari report card sekolah.. *sempat lagi bergambar*

No comments: